Ticker Posts

3/Sufi/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Sindhi Sufi Qadir Bux Bedil

 ڪلام حضرت صوفی فقیر قادر بخش بیدلۡ




فقير قادر بخش بخش بيدل1873  -1815  (ھڪ دل جي بنا) سان سڃاتو وڃي ٿو هڪ صوفي شاعر ۽ وڏي قد جو عالم هو. بيدل ۽ بيڪس - شاه عبدللطيف ڀٽائي ۽ سچل سرمست کان پوء، ٻه تارا هئا. انهن سنڌي ۽ فارسي ۾ شعر لکيو
صوفی فقیر قادر بخش بیدلۡ

Poetry of Sindhi Sufi Qadir Bux Bedil

درشن تیرے جمال کا مانگتا ہوں اور بس
ملنے تیرے کی خواہش رکھتا ہوں اور بس

کلمہ کلام میرا ہے وحدت تیرے کی بات
اوراد عشق تیرے کا پڑھتا ہوں اور بس

نحو فقہ سے خاطر میرا ملول ہے
کسب فنا میں کوشش کرتا ہوں اور بس

کثرت کے پنجرے میں جدا اس بہار سے
بسمل صفت ہجر سوں پھڑکتا ہوں اور بس

آتش سے درد و غم میں ہمہ شب مثال شمع
اس صبح کے فراق میں جلتا ہوں اور بس

میری طرف سے جاکے صبا کہہ پیا کے تائیں
تشریف لاؤ وگرنہ میں مرتا ہوں اور بس

’’ بیدل ‘‘ نہ ہو توں درد کے دریا میں اتنا غرق
میں بھی تیرے خیال میں رہتا ہوں اور بس


Qadir Bux Bedil

Post a Comment

0 Comments